Ajánlat kiválasztás

Témakör

Értékesítői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például prezentáció, vevő látogatás, telefonos kapcsolatfelvétel, stb.), vagy bizonyos értékesítői, együttműködési problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy fejlesztési folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet az értékesítő.

Szervezeti shadowing

Egy szervezeti probléma esetében azoknak a „kulcsemberek” a részvételével zajlik, akiknek a kompetenciái, vagy szemlélete, hozzáállása jelentős befolyást gyakorol az adott témára és azok mindennapi munkavégzéséről gyűjtött tapasztalatok kellő iránymutatást adhatnak a megoldáshoz is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhetnek az alnyok és ezáltal a szervezet is.
Scroll to Top